Обсудить проект
Назіральная рада ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій" (далей – кампанія) з'яўляецца калегіяльным органам кіравання, якія ажыццяўляюць агульнае кіраўніцтва дзейнасцю кампаніі, за выключэннем рашэння пытанняў, аднесеных заканадаўствам і статут. Работа наглядальнай рады рэгламентуецца Палажэннем аб наглядальнай радзе ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій".
Назіральная рада кампаніі абраны ў складзе 4 чалавек, з іх 2 – незалежныя дырэктары (50 %). У склад наглядальнай рады ўваходзіць жанчына, што склала 25% ад агульнага абранага складу.
Структура і пераемнасць наглядальнай рады ў поўнай меры адпавядае патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь і лакальным прававым актам. Гэта дэманструе прыхільнасць акцыянера да належных практыкаў карпаратыўнага кіравання і захаванню мэт устойлівага развіцця ў частцы гендэрнай разнастайнасці ў складзе наглядальнай рады.
Патрабаванні да кандыдатаў у склад наглядальнай рады кампаніі і працэдура іх падбору ўсталяваныя ў адпаведным лакальным прававым актам.
Штогод назіральнай радай праводзіцца самаацэнка працы назіральнай рады і яе чальцоў, вынікі якой улічваюцца пры планаванні навучання чальцоў назіральнай рады і матывацыі іх дзейнасці. Распрацоўваецца план мерапрыемстваў па паляпшэнні працы наглядальнай рады.
Назіральная рада кампаніі ажыццяўляе дзейнасць на планавай аснове. Да яго асноўных кампетэнцый адносяцца пытанні:
агульнага кіраўніцтва дзейнасцю кампаніі;
у галіне кадраў і сістэмы ўзнагарод і кампенсацый;
у галіне сістэмы кіравання рызыкамі, сістэмы ўнутранага кантролю і сістэмы ўнутранага аўдыту;
звязаныя з правядзеннем агульнага сходу акцыянераў;
звязаныя з выпускам і набыццём каштоўных папер;
звязаныя з маёмасцю і здзелкамі кампаніі, а таксама іншыя пытанні.
Назіральная рада для папярэдняга разгляду найболей важных пытанняў, якія адносяцца да яго кампетэнцыі, стварае камітэты.
Оставьте свои данные, и мы свяжемся с вами
Ваше сообщение отправлено. С вами свяжется менеджер